Fizetési- és szállítási lehetőségek
FIZETÉSI- ÉS SZÁLLÍTÁSI LEHETŐSÉGEK
FIZETÉS, SZÁLLÍTÁS, SZÁMLA
Fizetési módok, szállítási-, utánvételi költségek
BANKKÁRTYÁS FIZETÉS
Barion rendszeren keresztül történik, mely egy olyan elektronikus fizetési mód, ami gyors, egyszerű és biztonságos. Lehetőséged van a bankkártyádról, vagy ha van, a barion tárcádból fizetni. E fizetési módnak számodra nincs költsége.
ELŐRE UTALÁS
A rendelés visszaigazolását követően a Billingo nevű online számlázó program díjbekérőt küld a megadott e-mail címre. A szállítási költséggel növelt vételárat 8 napon belül az alábbi számlára kérjük utalni:
Cégnév: Kalandtár Events Kft.
Bankszámla szám: 10400779-50526677-72831001 K&H Bank
Nemzetközi számlaszám (IBAN): HU09 1040 0779 5052 6677 7283 1001
Közlemény: A rendelési azonosítót és a megrendelés időpontját kérjük beírni.
BANKSZÁMLÁRA TÖRTÉNŐ BEFIZETÉS
A rendelés visszaigazolását követően a szállítási költséggel növelt vételárat 8 napon belül az alábbi számlára kérjük befizetni:
Cégnév: Kalandtár Events Kft.
Bankszámla szám: 10400779-50526677-72831001 K&H Bank
Nemzetközi számlaszám (IBAN): HU09 1040 0779 5052 6677 7283 1001
Közlemény: A rendelési azonosítót és a megrendelés időpontját kérjük beírni.
UTÁNVÉT
Utánvétes fizetésre is van lehetőség. Ebben az esetben a termék összege az utánvétes szállítási költséggel együtt, egy összegben, a csomag átvételekor fizetendő a Pontokon, vagy a futárnak.
A választható fizetési-, és átvételi módok szerinti szállítási költségek a “Kosárnál” és a Pénztárban a megrendelés véglegesítése előtt jelennek meg a fizetendő költségek között. A webáruházban történő rendelés esetén a szállítási költség külön tételként kerül feltüntetésre és a termék árával együtt fizetendő.
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL
Bankkártyás, vagy előreutalásos fizetés esetén lehetőséget biztosítunk a pécsi, díjmentes átvételre.
Értesítés után a Balloon&Cafeban (Pécs Lotz Károly utca 14.) vehető át a megrendelt falmatrica.
SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS TUDNIVALÓK
SZÁLLÍTÓ CÉG
Csomagjainkat a Magyar Posta Zrt. szállítja.
SZÁLLÍTÁSI CÍM
Lehetőség van a számlázási címtől eltérő címre kérni a kiszállítást. Ezt a “Pénztár”-ban kell az adatok kitöltésével jelezni. Amennyiben csak számlázási cím kerül megadásra, a szállítási cím értelemszerűen a számlázási cím lesz.
SZÁLLÍTÁSI DÍJ
A termék szállítási díjáról a megrendelés véglegesítése előtt tájékoztatást kapsz. Kiegyenlítése a megvásárolt termék ára megfizetésével egy időben történik.
A szállítási díjak fizetési- és átvételi típusok szerint kalkulált átlagárak. Nem a csomagok mérete és súlya szerint kerültek meghatározásra. A szállítási díjak tartalmazzák a termékek csomagolási költségét is. Amennyiben megrendelésre kerül a termék, a Megrendelő az ÁSZF elfogadásával elfogadja a szállítási díjat is, továbbá azt is, hogy a Webáruház üzemeltetőjének jogában áll kiválasztani a szállítás módját és szolgáltatóját.
A SZÁLLÍTÁS MENETE
Előre fizetésnél a vételár és a szállítási költség megérkezését követően gyártjuk le a terméket és adjuk postára.
Utánvételes fizetés esetén visszaigazoljuk a megrendelést, legyártjuk a megrendelt terméket, majd értesítünk a feladásról. A szállítási idő a feladástól számítva általában 1-3 munkanap (településtől függően).
A szállító cég értesítést küld a várható kézbesítési időpontról.
A CSOMAG ÁTVÉTELE
A kisebb (postaládába bedobható) előre fizetett csomagok ajánlott levélként érkeznek. Ezek a küldemények is nyomon követhetőek és aláírás ellenében vehetők át.
Jelenleg (visszavonásig) a Covid-19 vírus miatt érintkezésmentes átvétellel zajlik a kézbesítés (postaláda, PDA-rögzítés), mely előnye hogy nem szükséges otthon lennie a címzettnek.
A nagyobb, ill. utánvétellel fizetett csomag átvétele előtt be kell mutatni a személyazonosságot igazoló hatósági igazolványt (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél). Ha nem a címzett veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazás is szükséges a csomag átvételéhez.
A CSOMAG ELLENŐRZÉSE
A csomag tartalmát, a termék épségét a csomag átvétele folyamán, még az átadó/futár jelenlétében kell ellenőrizni, mert ha a csomag sérült vagy esetleg hiányos, akkor azt jegyzőkönyvben rögzíteni kell, csak így tudjuk a reklamációt elfogadni!
SZÁMLA KIBOCSÁTÁSA
Online számlázó program segítségével hagyományos számlát készítünk, melyet az alábbiak szerint kapsz meg:
- Előre fizetés (bankkártyás/barionos fizetés, előre utalás, bankszámlára történő befizetés) esetén a fizetés megtörténte után e-mailben értesítést kapsz a Billingo számlázó program rendszerétől, a számla innen lesz letölthető. A számlát a megrendelt termékkel együtt, a csomagban is elküldjük.
- Utánvétes fizetés esetén a termék elkészültével még a postára adás előtt a számla is elkészül. Ekkor a Billingo online számlázó program rendszerétől értesítés érkezik a számla letölthetőségéről. A számlát a megrendelt termékkel együtt, a csomagban is megkapod.
Bővebb információt a webáruház működésével kapcsolatban az Vásárlási Feltételek (ÁSZF) menüpontban olvashatsz!